Commercieel medewerker binnendienst

Wil jij onderdeel zijn van een team dat bestaat uit aanpakkers?  Heb jij doorzettingsvermogen en laat jij pas weer los als het gelukt is? Ook als de oplossingen niet voor de hand liggen?
Ben jij ook sociaal sterk en spreekt een dienstverlenende functie je aan, dan hebben wij de juiste baan voor jou!

In de ochtendzon rijd je naar je werkplek toe, het is je tweede werk week. Nadat je bent ontvangen door het salesteam en jullie het eerste bakje koffie op hebben ga je aan de slag. Je gaat door je mail heen en ziet de eerste orders alweer binnen komen. Voordat je hieraan begint bespreek je met een collega een offerte die je aan het maken bent. Je hebt nog wat extra informatie van de klant nodig voordat de technisch tekenaar aan de slag kan.

Halverwege de ochtend neem je samen met enkele collega’s een korte pauze waarna je een klant belt om deze een advies te geven over zijn aanvraag. Nog even met de productie schakelen om de levertijd van een order te bespreken waarna je een gezamenlijke lunchwandeling maakt met je collega’s. Terug bij je werkplek heb je een tekening ontvangen van de werkvoorbereiding. Deze stuur je door naar de klant voor een definitief akkoord.

Aan het einde van de werkdag hebben jullie nog een werkoverleg en krijg je een compliment van je leidinggevende! Met een glimlach op je gezicht sluit je de dag af, je wist al bij het sollicitatiegesprek dat dit jouw baan was, de functieomschrijving sprak je aan en de gastvrijheid op het eerste gesprek. Je zit helemaal op je plek en rijd je in de avondzon tevreden naar huis.  

Waar ga je werken?

Je komt te werken in Drachten bij een bedrijf met een grote aluminium maatwerk textielframes. Het is een ontzettend groeiend bedrijf met veel ambitie, vandaar dat zij een nieuwe medewerker zoeken.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een MBO+ / HBO-opleiding in (bij voorkeur) commerciële richting;
  • Je hebt, bij voorkeur, ervaring in een vergelijkbare functie binnen een productiebedrijf;
  • Je hebt een enthousiaste, flexibele, proactieve en commerciële werkhouding;
  • Je hebt de drive om je het vak helemaal eigen te maken en je wilt jezelf verder ontwikkelen; Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt accuraat, efficiënt en gestructureerd werken;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift; Je hebt een goede beheersing van de Duitse en/of Engelse taal (pre);
  • Je hebt een vlotte en klantvriendelijke instelling.

Wat krijg je van ons?

 

  • Een rol met een impact: jij voert administratieve taken uit die bijdrage aan de ondersteuning als je bedrijf als geheel.
  • Een geweldige kans om in een bedrijf te werken die altijd bezig is met innoveren, bedenken en oplossingen maken.
  • 32-40 uur per week.
  • Een marktconform verloningspakket en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenpakket en, reiskostenvergoeding.
  • De kans om jezelf te blijven ontwikkelen en te werken in een sociaal en dynamisch bedrijf
  • Bij goed functioneren is een vast dienstverband de doelstelling.

 

 

Wil je graag solliciteren? Aarzel dan niet en stuur je korte motivatie met persoonlijke informatie naar info@klaverwerk.nl

Voor vragen over de functie en/of de procedure kun je contact opnemen met Suzanne Visser (Manager bij Klaverwerk) op telefoonnummer: 06 11 26 64 52

Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar info@klaverwerk.nl


Je kunt solliciteren op deze en andere banen met behulp van je online cv. Klik op onderstaande link om je online cv in te dienen en je sollicitatie naar deze werkgever te e-mailen.